Škola trčanja sve zanimljivija

Trčanje je definitivno in! Dokazuje to i naša škola trčanja koja svakim danom ima sve više polaznika. Treninzi se održavaju ponedjeljkom, srijedom i petkom od 19 sati na stadionu na Kantridi, a škola zasad ima 50-ak polaznika od 18 do 60 godina. Nekoliko savjeta našeg trenera Zorana Žilića, voditelja škole trčanja Kvarnera te višestrukog državnoga prvaka na srednjim i dugim prugama, o trčanju kao odličnom izboru rekreacije.

 

 

 

  1. Kod trčanja ne radi samo jedna, već sve skupine mišića. Od krvožilnog do moždanog sustava, a da ne govorimo o osjećaju zadovoljstva nakon odrađenog treninga.
  2. Ljudi često imaju svojevrsne strahove i misle da se trčanjem ne može svatko baviti, kao i da neće moći pratiti grupu u kojoj treniraju. To je najobičnija zabluda. Sve što vam za početak treba su dobre tenisice, trenerka i dobra volja. Za ostalo smo mi tu. Svojevrsna prednost naše škole trčanja je što se treninzi održavaju na stadionu, na tartan podlozi, gdje se trče krugovi i u tih 400 metara možemo sve imati pod kontrolom i pratiti svakoga ponaosob. Na asfaltu je to, nažalost, nemoguće. U našoj je školi asfalt nužno zlo, na njemu ćemo odraditi trening ako baš moramo, što su zaista rijetki trenuci, odnosno asfalt je nešto što izbjegavamo jer je loš za koljena i zglobove.
  3. Jedna od predrasuda vezana uz trčanje su godine. U našoj školi imamo polaznike šarolikih godina starosti, svatko od njih uspješno savladava treninge. I, što je najvažnije, ne odustaju jer su zadovoljni onime što rade za sebe i svoje zdravlje.
  4. Trčanje je u posljednje vrijeme dosta medijski razvikano pa samim time raste i njegova popularnost. Stalno nam dolaze novi upiti i novi članovi, no ako se nastavi ovako velik interes morat ćemo podvući crtu jer nas ne zanima kvantiteta nego kvaliteta. Zadovoljstvo naših članova nam je na prvome mjestu.
  5. U trčanju, kao i u svakom vidu rekreacije, najvažnija je raznolikost. Što znači da treninzi ne smiju biti uvijek isti i monotoni. U našoj je školi svaki trening drugačiji. Počinjemo zagrijavanjem i razgibavanjem, potom slijede metodičke vježbe ubrzanja, a tek onda glavni dio treninga. Nekad je to dužinski trening pa se trče kilometraže, nekad su to intervali od 100, 200 metara ili trčanje po minutama, nekada treninzi na preponama gdje se vježba korak, dizanje koljenja, stajanje na prednjem dijelu stopala. Ne znaju svi trčati pa je to važan dio treninga u kojem se ispravljaju greške.
Comments for this post are closed.